2016. május 17., kedd

Úton a 7 napos húsmentes "diétám" felé

Úgy döntöttem, hogy tartok 7 húsmentes napot. Nagyon elhatároztam magam, a bejegyzést is megírtam hozzá. Nagy bennem az elhatározás és izgatottság, mert kihívásként fogom fel. Mivel a hosszú hétvégén húsos ételeket készítettünk, nem tudom rögtön elkezdeni már ma. Pedig már nagyon beleéltem magam, de nem szeretném, ha ránk romlana a kaja. Lehet, ez a 7 húsmentes nap akkor tud megvalósulni, ha már önállóan vezetem a háztartást. De addig is úgy gondoltam, hogy előkészülök, és igyekszem kevesebb húsos ételt beilleszteni az étrendembe. Értem ezt úgy, hogy a napi 3 étkezésből lehetőleg csak egyben szerepeljen húsféle.
Leírom, hogy mikor mit eszek és arra hogy reagál a szervezetem. Ha túlságosan "szaftosnak" tartanám a mondanivalót, akkor azt csak magamnak írom le. Sokszor fáj a fejem, a hasam is rendetlenkedik a gyomorsav miatt, illetve a stressz miatt időnként. Kb. másfél éve jártam egy természetgyógyásznál, aki kézrátétellel azt állapította meg, hogy candida-m van. Ennek egy magánlaborban történő vérvizsgálat ellent mondott, de a bal kezemen a 3. és 4. ujjam között viszket, hámlik, és erről is azt olvastam, hogy a candida jele lehet. Tudomásom szerint a hús is savasít. Nem fogok candida diétát követni, de a hús mennyiségét szeretném csökkenteni. A hús az, amit úgy érzem, hogy ki kell és ki is tudok hagyni az étrendemből. Ha nem is teljesen, de csökkentve.
Szövegesen, képekkel és receptekkel is igyekszem majd illusztrálni ezt az élményt. :)
(Kép forrása: google)
Kíváncsi vagyok, hogy reagál a testem és lelkem erre?

u.i.: A 7 napból lehet, több is lesz... Lehet, egyszer egy élet?

2 megjegyzés:

  1. Én hús nélkül nem tudok élni, mi is diétázunk (fogyózunk) csak húst és halat eszünk csak salátával. A candidáról írok privátban a törpillára.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De Andi! Te annyira csinos vagy! Pont múltkor jegyeztem meg a képeidet nézve, hogy úristen milyen vékony vagy! Nem tudom, én meddig fogom bírni, de olyan furcsa érzés kap el néha, ha hús eszek. Meg én tésztafélékről nem nagyon tudok lemondani, annyira szeretem. :( Olasz vér csörgedezik bennem. :D

      Törlés