2016. május 19., csütörtök

Húsmentesen is finomat No. 2. - 2016. május 18.

Ezt a bejegyzést már 18-án elkezdtem írni, így a tegnapi tegnap az már tegnap előtt. :) De most teszem közzé.

Tegnap bevásároltam a Lidl-ben zöldségekből. Brokkoli, retek, uborka, ilyen cukkini, olyan cukkini, stb. Szerencsére mindent lehetett Erzsébet kártyára venni, még a kutyusunk jutifalatját is. :) Ettől eltekintve elkezdtem azon gondolkodni, hogy amikor még nincs olcsó áru a piacon, illetve saját termés sincs, nem-e drága egy ilyen étkezés? Mindezt hajnal 4 körül, amikor inkább aludni kellett volna. :) De hát 1 kg hús se olcsó, és inkább zöldséget veszek, mint gyógyszert.
Már tegnap este készítettem egy nagy adag cukkini-répa főzeléket, aminek a receptjét majd külön teszem közzé. Fokhagymás ízesítésű, mennyei illatok terjengtek este a lakásban. :) Ez is előnye a zöldséges táplálkozásnak, hogy a friss zöldségekből hamar el is készül az étel.
A reggelim ciabatta volt cottage cheese-zel, paprikával és retekkel. Igyekszem nem egyoldalúan táplálkozni, de még van egy kevés cottage cheese, ráadásul laktózmentes, és nem akarom, hogy megromoljon. Zabpelyhem is van, de az édes reggeli nem nekem való. A hasamnak se tesz mindig jót, és engem hosszú távon nem laktat. De majd valamilyen formában felhasználom. Legnehezebb a reggelit kitalálnom. :(
A tegnapi ebédem után ölni tudtam volna egy darab jégcsokiért. A mai ebédemmel jól laktam, kevésbé kívántam utána édességet, de nem olyan tartós telítettségérzetet kaptam, mint a csirkés ebédem után.
Kevésbé voltam kitartó vacsoráig, mert délután már munkaidő alatt ettem néhány háztartási kekszet, aztán alig vártam, hogy vacsorázzak. A vacsora már nem volt húsmentes. Még mindig húslevest ettem, illetve túrós csuszát töpörtyűvel. Lecsúszott még egy falatka kéksajt is, mint desszert. Egy kocka sok százalékos étcsoki is... Bár annyira édes, hogy utána mindig sósat kívánok, de most megálltam a falatozást.
Este 10 körül muszáj volt még enni egy kis trappista sajtot. Olyan finom lehetett a holland sajt, amit az aktuálisan olvasott könyvemben evett a fazon, hogy nem bírtam ki. :)
Fél 11 körül feküdtem le, és egészen fél 4-ig aludtam. Bár álmodtam össze-vissza, amit a sajtnak tudok be. Aztán volt egy kis gyomoridegem, és sikerült az ébresztőm csörgéséig visszaaludni, bár sokat álmodtam. De ez ugye már egy újabb nap, amit új posztban folytatok...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése