2016. március 4., péntek

Bálint Cseppek (Terméktesztelés)

Az a megtiszteltetés ért, hogy a Bálint Cseppek két termékét kipróbálhatom. Annyi a dolgom, hogy kell készítenem valamilyen finomságot, amibe az édesítőként is használható szörpöt beleteszem. Szeretnének készíteni egy receptes kiadványt és ezért érkezett a megkeresés, hogy lenne-e kedvem tesztelni a terméket. Naná! :) Ezúton is köszönöm a lehetőséget!
5 féle ízesítésű szörp közül választhattam. Én a fahéjas almaszirupra voksoltam. Nagyon örültem, amikor megkaptam a szörpöt és nagyon meglepődtem, hogy még plusz ajándékot is kaptam. Egy tasak tőzegáfonyát, két tollat és szóróanyagokat, amelyekben a termékek vannak bemutatva.
A facebook-on is megtaláljátok Őket, ide kattintva tudjátok lájkolni.
Hétvégén lesz lehetőségem készíteni valamit. Addig ötletelek. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy egy szörp, hogy lesz majd az ételem összetevője. De valamilyen innivalóban is gondolkodok. Sőt, a tőzegáfonyából is fogok használni. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése