2016. február 16., kedd

Zöldségleves

Télen különösen fontos, hogy vitaminhoz jusson a szervezetünk. Igyekszem én is gyümölcsöket, zöldségeket fogyasztani. Lekopogom, hogy ezen a télen még nem is voltam náthás. :) Mivel betegen nem jó dolgozni, ezért továbbra is figyelek a vitaminforrásra. Bár jól esne 1-2 pihenőnap, ami nem szombatra és vasárnapra esik, de nem betegen szeretném itthon tölteni. :)

A hozzávalók mennyiségét most nem mértem, tetszés szerint raktam bele. De azért leírom Nektek, hogy is készült ez a vitaminbomba leves.
A feldarabolt zöldségeket kevés felhevített olajon átforgattam, majd felöntöttem annyi vízzel, ami bőven ellepi. Amikor felforrt himalája sóval, borssal és zöldséges ételízesítővel ízesítettem. Amikor a zöldségek szinte teljesen megpuhultak, házi reszelt tésztát tettem bele. Az egészet készre főztem.
Amilyen zöldségeket használtam: borsó, kelbimbó, karalábé, répa, karfiol.
Az ételízesítő sómentes volt és Hajdúszoboszlón az Éléskamra Bioboltban vásároltam. Nem túl sós, finom zöldséges íze lett a levesemnek. :)


Ha felmásolom a gépre a telefonról, és jó helyre forgatom a képet, akkor itt miért forgatja el mégis? Tudja valaki a megoldást?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése