2016. február 20., szombat

Baconbe tekert máj salátával

Biztos, sokan szoktatok ilyet készíteni. Azért most én is megosztom. Nem túl gyakori vendég nálunk a máj, de így sütve és májkrémnek elkészítve én is szeretem.

Elkészítése

A májat sóval, borssal, kakukkfűvel és majorannával fűszerezem. Baconbe betekerem és egy pici olajjal kikent tepsibe helyezem.
Kevés vizet is öntök alá, majd alufóliával lefedett tepsiben kb. 20 percig sütöm 190 fokos, légkeveréses sütőben. További 10-15 percig alufólia nélkül készre sütöm.
Most salátakeverékkel tálaltam, amire egy kis szőlőmagolajat tettem és himalája sóval megszórtam.

Hozzávalók:
fél kg máj
annyi szelet bacon, ahány máj van
só, bors
majoránna
kakukkfű
olaj
víz
salátakeverék

Máj és saláta - nem hiszem el, hogy elforgatja...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése