2016. február 10., szerda

Az égiek szemén át látni magunkat - Elmélkedéseim 2.

Lehetséges önmagunkat Isten, az angyalok szemén át látni? Mielőtt abbahagynátok itt az olvasást, megnyugtatlak Titeket, hogy ez nem hittérítésről fog szólni. Én magam se vagyok hivatalosan vallásos. Hiszek az égi segítőkben, de nem gyakorlok konkrétan egy vallást sem. Viszont már sokszor elgondolkodtam azon, hogy vajon az égiek hogyan látnak engem? Olvasni, hallani, hogy Isten szeretett gyermekei vagyunk és ő ahogy megteremtett minket, úgy vagyunk jók. Mégis gyakran szidjuk magunkat, önostorozzuk, elégedetlenek vagyunk magunkkal. Nem tetszik a külsőnk és a belsőnkkel sem vagyunk kibékülve. Szebb hajat, jobb alakot szeretnénk, okosabbak szeretnénk lenni és azt gondoljuk, hogy már sokkal előbbre kellene tartanunk az életben. Sok téren nem fogadjuk el magunkat és meg akarjuk változtatni, hogy másmilyenek legyünk. Aztán csodálkozunk, hogy mások nem tudnak elfogadni minket, vagy nem annyira, amennyire mi szeretnénk? És vajon, ha magunkat nem tudjuk elfogadni, akkor hogyan tudnánk másokat elfogadni?
Nem mondom, hogy nem sportolhatunk, ha szeretnénk csinosabbak lenni. A szellemünket, lelkünket is fejleszthetjük, tanulhatunk új dolgokat, hogy közelebb kerüljünk önmagunkhoz. Törekedhetünk arra, hogy jó és kedves emberek legyünk, hogy szeretetet tudjunk tanúsítani mások felé. De nem erőszakolhatunk ki magunkból olyan tulajdonságokat, amik alapvetően nincsenek meg bennünk.
Sajnos, én nagyon sokszor elégedetlenkedem magammal. A külsőmmel is, de a belsőmmel se vagyok teljesen elégedett. De aztán próbálom magam azzal nyugtatni és biztatni, hogy a jó Isten engem azért teremtett ilyennek, mert én így vagyok jó. Ő biztos nem mondja, hogy jaj Évi hát magasabbnak kellene lenni és kisebb lábadnak kellene lenni. Ő biztos nem hiányolja, hogy harsány legyek, hogy állandóan szórakozni járjak. Ő biztos nem piszkál azért, hogy ha nem teljesítek mindig 200%-on. Ő és angyali serege úgy szeret engem, ahogy megteremtettek.
Felismertem ezeket, egy hosszú útra indultam el... Egy olyan útra, ami elvezet önmagamhoz, ahhoz a fiatal nőhöz, aki boldog, aki testileg-lelkileg egészséges és minden ostorozástól mentes. Úgy szeretném látni magamat, ahogy az égiek látnak.
Szeretném hinni, tudni, hogy ők úgy látnak jónak, ahogy vagyok. Ahol változtatásra, fejlődésre van szükség, ahhoz megadják a segítséget. És megadják a segítséget ahhoz is, hogy felismerjem én is magam és a saját utam, és tiszta szívből elfogadjam, szeressem, amilyennek ők teremtettek. 


2 megjegyzés:

  1. Bizony Évi először magaddal kell hogy elégedett legyél, a többi pedig megoldódik bízzál benne!

    VálaszTörlés