2016. január 27., szerda

Mézes-ketchupos csirkecomb zöldségágyon

Jártatok már úgy, hogy egy étel ötlete bekúszott a fejetekbe és nem hagyott nyugodni, amíg el nem készítettétek? Na, én pont így jártam ma. :) Hála ma kerültek ki a pipicombok a fagyóból, így csak ma gondolkodtam ezen a kaján. De már alig vártam, hogy a fejemben megszületett képet a valóságban is lássam. Egy valamit kihagytam és egy más valamit beletettem. De azt gondolom, jó gondolat lett valósággá. :)

Elkészítése

A csirkét sózom, borsozom, csirke fűszerrel fűszerezem. Olíva olajjal, mézzel és ketchuppal összekeverem. 
A zöldségeket tetszés szerint feldarabolom és olíva olajjal kikent mélyebb tepsibe teszem. Sóval, borssal meghintem és még egy kevés olíva olajjal meglocsolom. Erre teszem rá a csirkecombokat. A tálban maradt mártást is rálocsolom a combokra, zöldségekre.
Előmelegített sütőben alufóliával lefedve sütöm, majd a végén leveszem a fóliát, hogy egy kicsit piruljanak a husik.

Hozzávalók:
4 csirkecomb
só, bors, csirke fűszer
olívaolaj
2 ek. méz
2 ek. ketchup
1 padlizsán
1 vörös hagyma
3 koktélparadicsom
1 paradicsom
2 paprika
2 répa

Sajnos, megint elforgatta magától... 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése