2015. december 22., kedd

Spenótos-kéksajtos tészta

Kedvencem a kéksajt. Tudom, hogy nagyon megosztó sajt, de én nagyon szeretem. :) A spenótot is szeretem. A Pizza Via-ban ettem már többször parajos tagliatelle-t és a Valentino Ristorante-ben kéksajtos-spenótos-csirkés tésztát. Így most elkészítettem a saját verziómat. Mennyiséget nem nagyon írok. Pláne, hogy fagyasztott spenótot használtam. De leírom mégis, hogy készült. :)

Elkészítése

A tésztát sós vízben kifőzzük. A fagyasztott spenótot egy kevés vízzel felteszem főni. Mire felforr a víz, kb. ki is olvad a spenót. Fokhagymával, sóval, borssal ízesítem. Néhány percig főzöm, majd hozzáadom a tejszínt és pár perc alatt összeforralom.
Egy mélyebb tepsit kivajazok, beleteszek egy adag tésztát és rámerem a spenótot. Morzsolok rá kéksajtot, tömlős sajtot teszek rá, majd megismétlem ezt a sorrendet.
Előmelegített sütőben kb. 5-10 perc alatt összesütöm ezt a rakott tésztát.

Hozzávalók:
tészta
spenót
tejszín
víz
só, bors
fokhagyma
kéksajt
natúr tömlős sajt
vaj/margarin (tepsi kikenéséhez)

Én most kb. 2 adagnyit készítettem így elsőre kóstolónak. A spenótból maradt. Így azt holnap még besűrítem, és lesz belőle főzelék. :)


Bocsánat a képért. Sajnos, csak akkor tudok jó (jobb) fotót készíteni, ha nappal főzök és kint jó idő van... Mivel az én fotós helyem az erkélyünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése