2015. december 30., szerda

Pirított tésztaleves

Az áhított tésztaleves, amit már olyan régen ettem. Ezért megfőztem. :) Bár jó lett volna, ha egy kicsit pirosabb a paprika, de így is finom lett. Azért nyáron az ízesítőként beletett paradicsom is ad neki egy színt. De most házi paradicsomlével pótoltam azt. 

Elkészítése

Kevés zsiradékon megpirítom a kissé összetört lebbencstésztát. Leveszem a tűzről és meghintem piros paprikával. Majd felöntöm vízzel és visszateszem a tűzre. Beleteszem a felkockázott krumplit, felkarikázott kolbászt. Ha felforrt, ízesítem: só, bors, delikát, TV paprika, piros arany, paradicsomlé.
Mindent puhára főzök és frissen, melegen tálalom. 

Hozzávalók:
1 ek. sertészsír 
3 marék tészta (hát ez ugye mindenkinél más, de amit úgy kb. 1 emberre szántok tésztát. Én szeretem, ha gazdagabb a leves, így mindig rászámolok egy kicsit.)
1-2 kk. piros paprika
2-3 kisebb krumpli
pár cm füstölt kolbász
só, bors, delikát
egy kis darab paprika
1-2 kk. piros arany
2 ek. paradicsomlé

(Nem tudom, miért fordul így el a kép. :( )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése