2014. október 9., csütörtök

Az utazás

"Az utazás nem arról szól, hogy mit nézünk meg, hanem inkább arról, amit közben átélünk." (Nicholas Sparks)

Sozopol, Bulgária (2014)
Idén nyáron is nagyszerű bulgáriai nyaralásban volt részünk. Az idézetnek valamilyen szinten igazat adok. Nemcsak a látottakra emlékszem, hanem mindenre, amit a szívemmel, lelkemmel, szellememmel átéltem. Ezek az érzések ébresztik fel a vágyat egy újabb utazás iránt... Szavakba nem lehet önteni, amit néha érzek. Csak csomagolnék és mennék. Legfőképpen meleg helyre, tengerhez. Bár úszni nem tudok, de mégis szabadsággal, boldogsággal tölt el a tenger... Újra és újra látni akarom. Feltöltődök mellette. De szívesen mennék hegyre, völgybe, tópartra, nagyvárosba... A felfedezés, az újdonság varázsa, az utazás adta érzések, amik után sűrűn vágyakozom. :)
Még nem telt el ez az év, de már most szerencsésnek mondhatom magam. Jártam idén Franciaországban, Bulgáriában és két alkalommal wellness hétvégén is voltunk. Remélhetőleg, egy adventi kirándulásra sikerül még elmenni külföldre. :) De jó lenne teázgatni, puncsot inni a pesti és debreceni adventi vásárban is. :)
A bulgáriai nyaralás beszámolója késve, de meg fog érkezni képekkel fűszerezve.
Lélekben már 2015-ben nyaralok egy gyönyörű szigeten... Ha nagyon-nagyon kívánom, valóra válik az álmom? *-*

1 megjegyzés:

  1. Szia Évi,
    az első 3 mondatodban ezt nagyon jól leírtad. Látom, megfertőzött téged is az utazási mánia. Az ember folyton csak menne és vágyakozik.
    De hogy nem tudsz úszni??? Létezik manapság ilyen? Nekünk annó a suliban is volt úszűsóra, de én már hatévesen megtanultam saját magamtól, mert nem féltem a víztől és amikor még úszni sem tudtam, akkor is a mély vízbe vágytam. Javaslom, hogy sajátíts el mindképp az úszást (amúgy szerintem az csak ösztön, mindenki tud úszni, ha akar, inkább valami belső gátlás nem engedi).

    VálaszTörlés