2014. augusztus 17., vasárnap

Minestrone leves

Pár évvel ezelőtt nyertem egy ebédet az egyik debreceni gyorsétterembe facebook-os játékon keresztül. Akkor kóstoltam először a minestrone levest. Azóta csak szemezgettem vele. De most annyira megtetszett egy képen, hogy nekem is el kellett készítenem. :) Több receptbe beleolvastam. Nem tudom, hogy az eredeti verzió pontosan milyen is, de az enyém is jól sikerült most. :) Fogadjátok szeretettel!

Elkészítése

A hagymát felaprózzuk, majd kevés zsíron megdinszteljük. Rátesszük a paradicsompürét, és a vékony kis kockákra/darabkákra vágott sárgarépát, fehérrépát, cukkinit, paradicsomot, felkarikázott fokhagymát, zöldborsót, majd felöntjük vízzel. Ha forrni kezd, ízesítjük sóval, borssal, bazsalikommal és oregánóval. Amikor puhulnak a zöldségek, beletesszük a lecsorgatott fehérbabot és tésztát. Az egészet puhára főzzük.

Hozzávalók:
2-3 ek. zsír
1/2 fej vöröshagyma
1 kis doboz paradicsompüré
1 sárgarépa
1 fehérrépa
1/2 cukkini (kisebbnek a fele)
2 kisebb paradicsom
2 gerezd fokhagyma
5 dkg zöldborsó
3-4 ek. fehérbab (konzervből)
2 marék orsó tészta
só, bors
bazsalikom, oregánó



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése