2014. május 20., kedd

Hajdinás-rizses lecsó

Talán nem ez a recept a legjobb rá, de szeretném azt a hiedelmet eloszlatni, hogy én csak szalonnát eszek. :) Minden kétséget kizárva, finomabb bármelyik bolti felvágottnál, de azért eszek én mást is. Most egy gyors kaját ütöttem össze holnapra, de azért megkóstoltam már most. :)
Igazából a kolbászos-rizses lecsóhoz vásárolt maradék üveges lecsót akartam felhasználni.
Hasonló ehhez talán a paradicsomos hajdina vagy zöldségragu hajdinával, ami szerintem a legfinomabb.
Egyik kezemben volt a fakanál, másikban a telefon. Így készült ez az alternatív lecsó. :)

Elkészítése

A lecsót valamennyi vízzel elkezdtem melegíteni egy mélyebb serpenyőben. Majd beletettem az átmosott hajdinát... Miután kevésnek ítéltem meg, tettem bele rizst is. :) Sóval, borssal, bazsalikommal ízesítettem és az egészet készre pároltam.

Hozzávalók:
fél üveg lecsó
3-5 dkg hajdina
3-5 dkg rizs
só, bors, bazsalikom
kb. 2 dl víz


Természetesen ettől komolyabb ételeket is eszek. Pár nap múlva még Anya főztjét is fogom. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése