2014. április 24., csütörtök

Greek yogurt parfait/ Görög joghurtos parfait

Vagyis poharas desszert Ízutazás módra. :)

Először megláttam valahol facebook-on ezt a képet:


Ki ne kívánná meg ezt a gyümölcsös finomságot a fenti kép láttán?

Egy-két receptbe belepillantottam, de úgy készítettem el a saját verziómat, ahogy első blikkre eszembe jutott. Bár először én is eperre gondoltam... De mivel nagyon drága, így csak kivit vettem az Anyától kapott narancsok mellé. Meg persze joghurtot és müzlit. (Utóbbiból mini csomagost, mert az tuti, elfogy.) De ezek többszöri étkezésre is elegendőek.

Pontos mennyiséget nem tudok megadni. Rétegezve raktam a hozzávalókat. Nekem kb. 2-3 pohárnyira valóm volt.

A narancsot és kivit felkockáztam, kissé becukroztam. A pohárba így raktam: joghurt, gyümölcs, müzli.

Az én képem nem annyira guszta, mint az internetes. De azért nagyon finom volt. Máskor is elkészítem. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése