2014. február 19., szerda

Carbonaras csirke

Paradicsommal, mozzarella sajttal, tésztával sütve.
Ez a recept nem egészen saját, de a tészta hozzáadásával kicsit az enyém. :) Egy Coop újságban láttam, nevezetesen: Tejszínes-mozzarella sajtos csirkemell. Volt a hűtőben mozzarella sajt, paradicsom is, csirkemell is... Ezért nem volt kérdés, hogy elkészítem. :) Én nem Knorr Carbonara spagetti alapot használtam, hanem Coop saját márkást. 
Volt még maradék főtt tészta is a hűtőben. Gondoltam, az sem ronthatja el ezt az ételt, és még laktatóbb is.

Elkészítése

Egy jénait zsírral (vagy margarinnal) kikenünk. Alulra tesszük a főtt tésztát, majd a sóval és borssal megszórt felszeletelt csirkemellet, felkarikázott paradicsomot és mozzarella sajtot. Ráöntjük a vízzel és tejföllel simára kevert carbonara alapot. 180 fokos sütőben 35-40 percig lefedve sütjük, majd további 10-15 percig fedő nélkül.

Hozzávalók:
30-40 dkg csirkemell
20 dkg rövidcső megfőzve
2 paradicsom
1 nagy mozzarella golyó
2 carbonara spagetti alap
3 dl tejföl
3 dl víz
só, bors
zsír/margarin




Villany mellett nem biztos, hogy kellett volna vaku. Nem világítós tésztát ettünk. :)

1 megjegyzés: