2014. január 19., vasárnap

Aranykereszt Szálloda és Étterem, Gyula

Néhány éve egy jó ismerősömmel kirándultam Gyulán. Akkor sajnos még nem vezettem blogot, de határozottan emlékszem rá, hogy valahol egy nagy adag tésztát felfaltam. Kérdezte is kiránduló pajtim, hogy hova teszem... Hát valahogy csak elfért bennem. :)
Ezt a tésztás helyet szerettem volna felkeresni most is. Az rémlett, hogy kiülős része is volt... Na, már most januárban nem sűrűn ül ki az ember a hidegbe enni... Viszont egy étterem előtt mégis láttam egy ilyen fa "színpad" szerű valamit, ahol nyáron valószínűleg székek és asztalok vannak. Úgy gondoltam, hogy ez lehet az az étterem, ahol pár évvel ezelőtt jól laktam. Ezért betértünk. :) Akár az az étterem, akár nem, mindenképpen jó választás volt.



Egyszerű és viszonylag olcsó ételeket ettünk. Egész jó árban volt minden, ami az étlapon volt. Nem azt mondom, hogy sokkal olcsóbb, mint máshol, de nem sűrűn láttam még, ahol egy nagy adag, ráadásul finom levest 400 Ft-ért adnak. 
Igaz, hogy jól tele voltunk a reggelivel, amit a délelőtt folyamán még kávé és tea is kísért, de azért leves mellett főételt is választottunk. Bár a főételünket nem bírtuk megenni, így elcsomagoltattuk. (Zárójelben megjegyezném, hogy az ételhordódobozokért 80 Ft-ot fizetni kellett.)

Bár a kiszolgálást nem volt villámgyors, de annyira nem is voltunk éhesek, inkább csak türelmetlenek. Szóval ki lehetett bírni, amíg kihozták a leveseinket: rozmaringos becsinált leves, és francia hagymakrém leves sajttal és pirított kenykérkockával



Szinte 2 tányérnyi volt a kis fém edényben felszolgált leves.

Másodiknak tésztás ételt választottunk:

Túrós csuszát


és

Sajtos-tejfölös tésztát


Szép kártyával, Erzsébet utalvánnyal is lehet fizetni bankkártya és készpénz mellett. 
Bár lehetséges, hogy az ételek készítéséhez használnak valamilyen előre gyártott alapport, de azért finom volt. Ezt ötösre értékelem. :) Jól laktunk és ízlett minden étel. Ráadásul bőséges is volt.
Ha Gyulán jártok, és megéheztek, keressétek az Aranykeresztet, ahol nemcsak ehettek, de aludhattok is. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése