2013. november 10., vasárnap

Banánkenyér, vagyis banánszív

Szeretem a banánt. Gondoltam, a banánkenyér is ízleni fog. Jól gondoltam. :) Már régebben szemeztem vele, de most sikerült elkészíteni. Szerencsére még a banán is akciós volt. :) A Vegavarázs oldalról van a recept. 

Elkészítése

A lisztet, a cukrot, a sütőport, a szódabikarbónát, a sót és a reszelt csokit összekeverjük. Majd hozzáadjuk a villával összetört banánt, a kávét, a joghurtot. Ezt is összekeverjük, végül hozzáadjuk még az olajat, és simára keverjük a masszát.
Margarinnal kikent, (liszttel megszórt --> ezt kifelejtettem, de nem lett gond) tepsibe tesszük és 200 °C-os előmelegített sütőben 5-6 percig sütjük, majd további 35-40 percig 170 °C-on.

Hozzávalók:
20 dkg liszt
10 dkg cukor (eredetileg 15 dkg nyírfacukor)
1 kk. sütőpor
1 kk. szódabikarbóna
1 csipet só
5 dkg étcsoki
2 banán
2 kk. instant kávé (1/2 dl vízben feloldva)
1 kis pohár joghurt (eredetileg 6 ek.)
1/2 dl olaj (eredetileg 1 dl)

Pedig megfordítottam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése