2013. augusztus 31., szombat

Paradicsomos padlizsán

Ez most nem is recept, hanem egy ötlet. Konkrét mennyiséget nem írok a hozzávalókhoz. A küllemre se nagyon adtam, csak gyorsan "összedobáltam" a zöldségeket. Viszont finom, ezért ismétlős étel. :)

Elkészítése

Kiolajozott, vagy margarinnal kikent tepsibe tesszük a padlizsánkarikákat. Megszórjuk sóval, borssal. Majd a padlizsánokra paradicsomcikkeket teszünk. Bazsalikommal meghintjük, közéjük sonkahagyma darabkákat teszünk és reszelt sajttal megszórjuk. Picike vizet öntünk alá, és sütőben alufóliával lefedve pároljuk kicsit, majd alufólia nélkül készre sütjük.
Köretnek is jó, de én önmagában ettem.

Hozzávalók:
padlizsán
paradicsom
sonkahagyma
só, bors, bazsalikom
olaj/margarin
sajt
víz


2 megjegyzés:

  1. Szia Évi, szép az új külsőd! Én ezt ha rétegezem: padlizsán, hagymakarikák, paradiscomkarikák, félig főtt krumplikarikák, cukkinikarikák, akkor a rétegek közé sok olívaolajat öntök, különben a padlizsán nekem mindig nyers marad, szívja mint a szivacs az olívaolajat és akkor jobban megsül.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Andi! Örülök, hogy tetszik. Köszi a tippet! Valamikor azt is kipróbálom.

      Törlés