2013. augusztus 1., csütörtök

Cafe One, Békéscsaba

Békéscsabán jártunk. Főként a központban sétáltunk. A látványosságok fényképezése most elmaradt, viszont a Cafe One ízélményeit megörökítettem. :) Nem akartam csak egy "Mekis" shaket inni. Ha lúd, legyen kövér... Menjünk egy jó helyre, vagy sehova. Találtunk is egy szuper helyet, a One Cafe-t. Már a székek színével is levettek a lábamról. Levendulák voltak ültetve kis ládákba a terasz rész köré. Folyadékpótlásom megtörtént, mert egyből 2 finomságot is ittam. Ki tudja, mikor megyek legközelebb? Pedig lenne még mit megkóstolni az itallapról. Az árak hasonlóak, mint a debreceni kávézókban, teázókban stb. 500-600 Ft-os átlagáron lehet valami különlegességet inni.
Nehezen sikerült kiválasztanom, hogy mit kérek, de a kiszolgálás gyors volt. Szép Kártyát nem fogadnak el, de hát annyi baj legyen. :)
A kávézó honlapját ITT találjátok, és olvashattok is egy rövid leírást róla. A közösségi oldalukat pedig ITT lehet lájkolni. :)

Következzen akkor pár kép a megkóstolt finomságokról és a kávézóról. Azt hozzá kell tennem, hogy azért nem mindet én fogyasztottam el. :)






Kávé

Tiramisu kehely

Kiwis smoothie és Virgin Pina Colada

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése