2013. augusztus 21., szerda

Bulgária, Nesebar 4. nap - 2013.08.14.

"Késői lefekvésem után a mai nap is elég korán indult. Sok sajtos és más egyebes reggeli után autóba pattantunk és elszáguldottunk Nesebar óvárosába. Az újváros kimaradt. De nyilván az óváros az érdekesebb. Még elég korán érkeztünk, így nem voltak kezdetben turisták és az árusok is csak később nyitottak. Nekem nagyon tetszett ez a kisváros. Olaszország és Görögország kis utcácskái jutottak eszembe. Sajnos, elég gyorsan végig futottunk a városkán, de azért fotóztam mindent, amit csak tudtam. Természetesen itt is begyűjtöttem a kis hűtőmágnesem és képeslapom. Sőt, még egy edényke is befigyelt, amit majd recepteknél fogtok látni a későbbiekben. :) Kb. 2 órát töltöttünk Nesebarban, majd visszamentünk a szállásunkra. Miután a bár hot-dogját elpusztítottam, lesétáltam a tengerhez, hogy ismét kagylógyűjtésbe kezdjek.
A hot-dogról annyit, hogy összenyomhatós sütővel megmelegítik a kiflit, tesznek bele egy virslit. Majd Te ízesíted, ahogy szeretnéd. Majonéz, mustár, ketchup, káposzta, petrezselyem és hagyma, amivel felturbózhatjuk a forró kutyát. Ezt nem fényképeztem le. Bár valószínűleg nem fogok még egyszer enni, csak kíváncsi voltam rá. Lehet még meleg szendvicset is enni, de az kb. annyi, hogy 2 szelet kenyér közzé beraknak egy szelet sonkát, és összenyomós sütővel megsütik. Gondolom, azt is ízesítheti, aki akarja. Azért a hot-dog után, később még ebédeltem is. :)
A délután medence melletti lazulással telt, majd a tengerben és tengerparton való sétálással. Ma karaoke estre invitáltak minket, de én inkább kihagytam… Nem szerettem volna, hogy sírva szaladjon el mindenki. De voltak tőlem bátrabbak, akik ki mertek állni és ha nem is X-faktor hanggal, de énekeltek. A nótázás előtt, még a bazárban mászkáltunk, de üres kézzel távoztunk. Úgy jöttem ide, hogy hátha találok valami jó ruhát, vagy táskát… De ruhák szinte ugyanolyanok vannak, mint otthon is. Különböző márkájú, természetesen hamisítvány táskákat halomszámra árulnak. De valahogy egyik se nyerte még el igazán a tetszésemet. Úgyhogy azt sem sikerült venni. Viszont sokkal jobban örülök a mágneseknek és képeslapoknak. :)
A színem alakul, máshogy barnul itt az ember, mint az irodában. :) Még van 2 teljes napunk, úgyhogy azt ki fogom élvezni.
Lehet, nem olyanok lesznek ezek a bejegyzések, ha olvassátok, mintha egyből feltenném, vagy mintha otthonról írnám meg. De egy-két kisebb javítással, így szeretném majd feltenni, mert még most friss élményekkel írom."

Kedvenc péksütim






Macska 1.


Macska 2.




I love Bulgaria




Macska 3.

Törpe nyuszi-puszi szabadon


Macska 4.






A legjobb szuvenírek


Babsaláta a kedvencem


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése