2013. augusztus 24., szombat

Bulgária 6. nap, vagyis utolsó teljes nap - 2013.08.16.


"Most, amikor írom a bejegyzést, sírni tudnék… De szokták mondani, - bár más helyzetekre -  hogy „Ne sírj, mert vége lett! Mosolyogj, mert megtörtént!” Úgyhogy én is mosolyogni fogok, de most nagyon rossz, hogy eljöttünk. Épp Csíkszeredán ülök egy magán szállás szobájában. Gyönyörű táj vesz körbe, de úgy érzem, csak a testem van itt, egyébként még Bulgáriában vagyok, és élvezem a tengert, napsütést és az animátorok szórakoztató, élménydús előadását. El is hiszem, hogy sokan sírnak, ha 1-2 éves külföldi tartózkodás után haza mennek, amikor én még 1 hét után is tudok sírni.
A tengervíz mosta le a könnyeimet, sírva sétáltam végig a tengerparton, úgy búcsúztam tőle először. Végül az utolsó reggelen napfelkeltét fotózva. De nem örökre búcsúztam, 2014-ben valahol újra találkozunk. :)
Amúgy az utolsó teljes napról szeretnék írni… Nem ilyen érzékenynek lenni. :)
Szóval ismételten hasonlóan telt a nap, mint a többi. Délelőtt és délután is voltunk lent a parton. Délelőtt „hullámpónigoltunk”. :) Nagy hullámok jöttek, és mindenki azon ugrált, játszott. Nagyon élveztük. :) Délután szintén lementünk a partra, de akkor már a piros zászló lobogott a vízimentők  állványán, mert még nagyobb hullámok jöttek, és kisípolták a népet a vízből. Azért a part mentén sétáltunk hosszan és a lábunkat csapkodta a víz. Napszemüveg nélkül gyönyörködtem a tájban, mert mégis másabb saját szememmel látni, mint a feketeségen keresztül. :)
Vacsi után még egyszer bementünk a bazárba egy kicsit. Gondoltam, eszek egy gyrost… De aztán vettünk mást, és végül gyrost nem ettem. Sajnos annyit gondolkodtam azon is, hogy a szállodához közeli pékségből vegyek-e valami sütit, hogy végül elfogyott, amit kinéztem… Hát mondanom se kell, hogy nem először járok így. De azért nem kell aggódni, nem éheztem én egy cseppet sem. :)
Az animátorok este tehetségkutatót tartottak. Nem sokan merték vállalni a szereplést. Egy magyar kisfiú énekelt, egy kislány verset mondott és egy német srác sörivásban versenyzett az egyik animátorral. De két animátor, a legaranyosabbak, olyan show műsort csináltak, hogy az mindent vitt. Nagyszerűek voltak, imádtam az előadásukat. Még az utolsó club dance-t is felvettem videóra.
Szóval remekül telt az utolsó este. Bár egyszerűbb ételekkel és szállással is megelégedtem volna, de akkor nem lettek volna ilyen szuper animátoraink. Szerintem kivétel nélkül mindenki imádta őket. Ügyesek, jó rendezők, szervezők, kedvesek, aranyosak, életvidámak… Szóval csak szeretni lehet a Burgas Beach animátorait. :)"

A Süti és a Narancslekvár

Háttérben Nesebar

Ebéd 1.

Ebéd 2. (Ilyesmi padlizsánsalátát én is készítettem már)

Ebéd 3. (Mindent meg kell kóstolni)

Még egy kis saláta

Na, még egy kicsi

Ismét a hajó


Golden Rainbow és Burgas Hotel




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése