2013. augusztus 22., csütörtök

Bulgária 5. nap - 2013.08.15. - Majdnem bolgár feleség lettem :)


"A mai nap hasonlóan telt, mint az előzőek. Tenger, fényképezés, evés-ivás, medence, kagylógyűjtögetés. Egy laza, főként saláta vacsora után ismét a „város” felé vettük az irányt, hogy végre vásároljunk és egy mexikói étterembe bemenjünk. 2 kukoricán kívül nem vettünk mást a bazárban. Ami idegesítően forró volt, és alig lehetett megenni. A mexikói éttermet is alig találtuk meg, ahol végül elcsábítottak minket egy koktélra. Pontosabban kettőnket négyre. Elég nagy becsapás volt… Kezdjük ott, hogy először néztük az ételeket. Képeken. Majd kaptunk egy étlapot, de ekkor még az étterem előtt voltunk az utcán. Ekkor már az invitáló srác elkezdte emlegetni a happy hourt… A kaja mellé járt volna egy üdítő vagy egy sör. De aztán a koktélos képeket nézegettük, majd az italpultnál találtuk magunkat. Kiválasztottuk, hogy mit szeretnénk inni. Egy tequila sunrise-ra és egy pina colada-ra esett a választásunk. Rögtön kaptunk mindegyikből kettőt, és ennek megfelelően fizettünk. Hát nagyon csalódott voltam. Én nem így értettem az egész akciót. Egyet fizet, kettőt kapra gondoltam. De így esett, hogy kétféle koktélt ittunk. A pultos rögtön elkezdte csapni a szelet, és még a kezemet is megkérte… Vajon hány nőnek kérte már meg a nyáron? :) Bulizni is hívott… De sem a felesége, sem a party társa nem szerettem volna lenni. Hiába, na. Nem volt alkohol abban a koktélban. :)
Koktélozás után már nem rendeltem kaját. Talán holnap… De annyira előbújt a spórolós énem, hogy nem valószínű, hogy holnapig el tudom dugni. Ki tudja, milyen becsapás lenne a kaja?
Amúgy a koktélok átlagban 8-10 levába kerülnek. Az ételek pedig 12-15 leva, vagyis amelyeket kinéztem. Lehet, eszek majd egy gyrost, hogy mégis egyek mást is, mint amit az étteremben eszünk. Mexikóit pedig készítek otthon.
Most a wifi szobában ülök, kicsit éhesen. De sebaj, úgyis eszünk eleget a napokban. :) Holnap, vagyis 08. 16-án lesz az utolsó teljes napunk itt. Ma már feltört bennem egy kis honvágy. Pontosabban úgy mondanám, hogy a megszokott dolgok, tevékenységek, környezet hiányzik. Még inkább úgy, hogy sok helyen ki tudnám alakítani a kis életem, és jól tudnám magam érezni. De amikor minden idegen, és csak pár napra szól, akkor előjön egy kis honvágy. Töröljük a honvágyat, élvezzük a tengert és napsütést. Lesznek még úgyis szürke hétköznapok. :)"

Szokásos reggeli paradicsomlével. Utóbbi elvileg macskajajra jó pezsgővel keverve, és kutya baja sem lesz az embernek. :)

Kedvenc barna süti, narancslekvárral még jobb

Együnk egy kis sajtot a parti teraszon is és öblítsük le teával

Bár kávé

Szerelmem, a tenger
Jobban tetszett, mint ízlett

Anya menü

Saláta és sajt, bárhol bármikor :)

Kukorica... Jól megsóztam

Lánykérős koktélok :)


Mexikói étterem Bulgáriában




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése