2013. augusztus 20., kedd

Bulgária 2. nap - 2013.08.12.

"Kedves Évi! Tanuld meg az időeltolódást! Szóval nem titok, hogy az 1 órás időeltolódás is gondot okozott. Amikor nyaraló társaim helyi idő szerint 8 előtt 7 perccel ébresztettek, hogy menjek reggelizni, én világomat nem tudtam… Néztem az órám, hogy hisz’ még 7 óra sincs, és abban egyeztünk meg, hogy 7 előtt nincs ébresztés.  Gondoltam, még visszaalszok… Majd mégis kezdtem magamhoz térni, és kapcsoltam, hogy már 1 órával több van, mint hittem. Úgyhogy gyorsan összekaptam magam, hogy a reggeli teljes menüjéből választhassak, ne csak a szűkített kínálatból, ami 9 után van. Délutáni pihenő alkalmával is megtörtént, ami reggel. Azt sem tudtam, fiú vagyok-e vagy lány, és mégis hány óra. :) De aztán ismételten rájöttem, hogy mennyi is az annyi.
Jelszavunk most: Relax! Take it easy! Bár inkább aktív kirándulónak mondanám magam, de ez a nyaralás most inkább a passzív pihenésről szól. A tenger, medence, szoba, étterem, bár sokszögében mászkálunk egész nap, és lazítunk. Élvezzük az all inculusive adta lehetőségeket. Finomakat eszünk reggel, délben, este és long drinkekkel, üdítővel, sörrel hűsítjük magunkat a nap bármely szakában, illetve én teával melegítem.
Már észrevettem, hogy ki vannak írva az ételek nevei az étteremben, bár szerintem nem mindegyiké. Így többnyire csak a szemem, ami dönt. Az az igazság, hogy azért nem minden főétel olyan vonzó számomra. Azért másabb ízvilág ez, mint amit megszoktam. Nagyon eltérő ételek azért nincsenek, hiszen több országból érkeznek az emberek, és gondolom, mindenki ízlésének meg kell felelni. De sajtot és bolgár salátát annyit eszek, amennyi belém fér. :) Mindenféle képet fogok mutatni az ételekről, amelyeket kóstoltunk vagy ki volt téve. Lehet, egy külön bejegyzésben.
A mai este a szuvenírek és ajándékok nagyobb részének a beszerzéséről szólt. A hűtőmágneseimről is mutatok majd képet.
Bazározás után még a világhálón lógtam, majd lesétáltam a partra. Szerettem volna képeket készíteni, de sajnos, a fényképezőm nem volt nagyon vevő az ötletre. De azért jó volt éjjel a parton lenni. :)"
(Vacsorát ismét elfelejtettem fotózni. :( )

Reggel az erkényről

2. reggelivel túlvállaltam magam

Show time

2. ebéd
 
Rózsás dolgok

Ha lusták lennénk sététálni

Ha már állni sincs kedvünk...

 Doktor halak a lábak egészségéért (nem próbáltuk ki, 10 leva egy kezelés)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése