2013. július 3., szerda

Túrós csusza

Roppant egyszerű az elkészítése, főként nem is a recept miatt írom le. Hanem, mert 25 évesen eljutottam oda, hogy én szeretem ezt az ételt. :) Lehet, csak azért, mert én készítettem... Nem tudom. Mindenesetre most jól esett egy kis hagyományos, igazi magyar kaja. Na, nem mintha máskor olyan nemzetközi lenne a felhozatal, de most kompenzálni akartam egy túlfűszerezett baklövésemet. :)

Elkészítése

A tésztát sós vízben kifőzöm. A kockára vágott füstölt szalonnát zsírjára sütöm. Kevéske zsírral átforgatom a tésztát, majd a tepertőkockákat is beleforgatom. Végül a túróval is összekeverem a tésztát. Tányérra szedem, tetejére tejfölt teszek.

Hozzávalók:
20 dkg fodros nagykocka
10 dkg füstölt szalonna
4 ek. szalonnazsír
10-12 dkg túró 
tejföl (ki mennyivel szereti)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése