2013. július 13., szombat

Tejfölös péklángos

Most csak egy guszta péksüteményt szeretnék Nektek megmutatni. Lehet, lesz több ilyen bejegyzés is, ha a szarvasi Melis Pékségben több finomságra találok. :) Többször láttam, hogy munkatársam ilyen lángost evett. Tetszetős volt a kinézete és jó volt az illata. Nem sűrűn eszek kimondottan péksüteményt, - ez alatt nem értem a kenyeret, kiflit - de úgy gondoltam, most egy reggelire megkóstolom én is. Nekem elég tömény volt. Kicsit fordítva vagyok bekötve, mert reggelire tudok a legkevesebbet enni. De azért mégis lecsúszott ez a lilahagymával, húsos szalonnával és tejföllel töltött tészta, sajttal "nyakon öntve". Attól féltem, hogy kevés lesz a töltelék és sok a tészta. De szerencsére egyenes arányban voltak. Az ára is elfogadható volt, 130 Ft-ba került. Szerintem ha veszek még ilyet, akkor ebédre vagy vacsorára... :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése