2013. július 2., kedd

Mokka Drink Bár, Debrecen

Múlt hétvégén végre sikerült összehoznunk egy csajos, beszélgetős délutánt barátnőimmel. Sajnos, ritkán kerül ilyenre sor, de mindig nagyon örülünk egymásnak. :) Általában valami finomság mellett szoktuk megvitatni az élet nagy dolgait. 
Most voltunk először, de reményeim szerint nem utoljára ebben a vendéglátó egységben. A fedett teraszon foglaltunk helyet. A benti részt nagyon nem is néztem most meg.
Az itallapon lévő rengeteg finomság közül nehéz volt a választás. Mindenből tudtam volna inni egy keveset. A jeges kávétól a teán keresztül a turmixokig volt minden. :)
Nem is annyira gasztroblogger szemmel figyeltem most ezt a bárt. A beszélgetés volt fontosabb. De azért készültek képek az italainkról. Mindegyikőnk lefotózta, mert nagyon mutatós volt. :) 
 
Hárman három félét ittunk:
 

Az én választottam: Epres jeges kávé :)

 
Köszönöm Lányok ezt a szuper délutánt. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése