2013. június 25., kedd

Nosztalgikus ízek: Krumplileves kolbásszal 2.

Úgy gondoltam, készítek valami egyszerűt, kiegészítvén az otthonról hozott finomságokat. Krumplilevesre esett a választásom, amelynek elkészítését már ITT is megtaláljátok. Most nem került bele petrezselyemgyökér, és a tejfölt is elhagytam. Szívem szerint tejszínt tettem volna bele, de az meg nem volt itthon (értsd: albérlet). A petrezselyem meg egyébként sem a kedvencem. :) Azért leírom most is, hogy hogy készítettem. Hátha valakinek pont ez tetszik meg.
A fényképezőmben még mindig nincs elem... így telefonnal fotózok.

Elkészítése

Forrásban lévő vízbe beletesszük a felkockázott répát és krumplit. Újraforráskor ízesítjük sóval, borssal, delikáttal. Amikor a zöldségek félig megpuhultak, beletesszük a kis kolbászdarabkákat (most 2-3 cm-esek). Ha minden puha, akkor rántást teszünk rá és még pár percig forraljuk. (Előre elkészített rántásom van, amit egy kis főzőlével simára kevertem és úgy tettem a levesbe. Természetesen házi készítésű rántás. :))

Most 3 napra főztem magamnak, így azt a hozzávaló mennyiséget írom le, amit használtam.

Hozzávalók:
1 nagyobb répa
3 kisebb krumpli
3 kis darabka füstölt kolbász
só, bors, delikát
rántás
kb. 1-1,2 l víz



(Hát a fényviszonyok olyanok, amilyenek... de azért a leves jó. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése