2013. június 16., vasárnap

Köményes-sajtos rúd

Ezt a sós ropit már elkészítettük egyszer, medvehagymás ízesítéssel. Receptet ITT találtok. Most a köményes változat készült, és még "ropisabbra" sikerült. Késsel vékonyabb ropikat lehet vágni, mint derelyevágóval. :)
Elkészítése hasonlóan történt, mint a medvehagymás változaté. Csak most (2 tk.) őrölt köménnyel gyúrtuk össze a tésztát. A kinyújtott tésztát is megszórtuk köménnyel, valamint nagyobb szemű asztali sóval. Sajt most csak a tésztába került. És mint említettem, bevetésre került a kés is, hogy vékony ropikat "szabjunk".
Én voltam a gyúró, Anya a szabó. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom lehet köménymaggal is guszta! Azt már én is tapasztaltam hogy sokkal jobban lehet szabályozni késsel a tészta vastagságát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a kés tényleg jobb. Köménymagost pedig bármikor készíthetünk, mert szerencsére nem idény jellegű, mint a medvehagyma.

      Törlés