2013. június 25., kedd

A 3 gyöngyhalász

Vasárnap volt szerencsém ismét a mezőtúri Gyöngyhalász Étteremben vacsorázni harmadmagammal. :) Most nem az étlapról választottunk, hanem a pincér javaslatára brindzával töltött pulykamellet vegyes körettel és gyrost sült burgonyával és idénysalátával ettünk. Pontosabban én voltam az a mázlista, aki mindkettőből evett. :) Sőt háromszori étkezésem is kitelt belőle. Ugyanis mindkét ételből maradt ki, és Anya ajánlatára én hoztam el mindet. Hát igen, ilyen ez az albis élet... Bár biztos, én is így tennék, ha nekem lenne gyerekem, és messze tanulna/dolgozna. Szóval, köszi Anya! :) Jól laktam vele.
Most nem is nagyon regélnék többet. Inkább mutatom a képeket, illetve ITT az első bejegyzésem a Gyöngyhalászról.

Juhtúróval töltött pulykamell


Gyros

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése