2013. május 23., csütörtök

Don Pedro még egyszer és talán utoljára?!

Hosszas gondolkodás után úgy döntöttem, hogy meglepem magam egy salsás görög tortillával. Főleg, mert ma léptem túl egy félévvel a negyedévszázadot, és mert a lelkemnek szüksége volt egy kis ilyenre. :) Vagy lehet azért is, mert már nagyon szeretnék nyaralni és ezzel lélekben elrepítem magam melegebb éghajlatra? :)
Hát tipródhattam volna amúgy még pár napot... Ugyanis megállapítottam, hogy azért egy kis kolbász, vagy szalonna elsöpri ezt a büfés ételt. 
Ezzel senkit nem akarok lebeszélni arról, hogy megkóstolja. De mindenesetre már jobbat is ettem. Pl. első Don Pedro-s látogatásom alkalmával, a gyros burgert, amiről ITT olvashattok.
Így legalább nem sóvárgok tovább, ezt is kipróbáltam. :) De mostanában inkább a házi kosztot választom. 
A tortilla tészta viszont jobb volt, mint a Dolce Vita-ban. Nem volt olyan száraz, könnyen ehető volt. A salsa szósszal nem volt eláztatva a tészta, de azért látszott valami paradicsomos öntet. Néhány csirkefalatot is megmutattak... A görög salátából természetesen a feta sajt ízlett a legjobban, de még az olívabogyó is lecsúszott. 
Kint szerettem volna megenni, mivel múltkor megkérdezték, hogy miért fényképeztem, és akkor bent ültem le. De lebeszélt az eladó, mivel túl hideg van szerinte ahhoz, hogy kint együnk. Lehet, igaza volt. Így elvitelre kértem a kaját, ami plusz 40 Ft-ot jelentett a 750 Ft mellett. Szuper kis dobozkába beletették, amit én sikeresen leszaggattam aztán. :) Szerintem ez ilyen "sétáló doboz", mert volt egy perforált része, a doboz "teteje", ha azt levetted, akkor még a doboz többi részével tudtad fogni és enni a kaját. Na, remélem értitek ezt a kusza magyarázatot. :)
Most csak homályos telefonos képeim vannak. A doboz kicsit bepárásodott, mire haza hoztam, de azért úgy is megörökítettem. :)

Don Pedro bejárat

Don Pedro étlap és sétáló doboz

pufi tortilla

Görög tortilla salsával


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése