2013. április 12., péntek

Rukkolás-gomolyás szendvics

Bár szinte minden hozzávaló egyenlő arányban van ebben a szendvicsben, de mégis a kedvenceimet emeltem ki a megnevezésben. 
A munkahelyemen volt egy rendezvény. Bár más osztály vett részt rajta, de azért a rendezvényen felszolgált szendvicsből jutott mindenkinek. Pontosabban a gyorsaknak. :) Abban is volt rukkola. Mivel nagyon ízlett, ezért elkészítettem a saját verziómat. :)
A gomolyát is nagyon szeretem. És a toszkán bagett is nagyon finom, de nem annyira azért, mint az olívás kifli. :)

Elkészítése

A bagettet megkentem margarinnal és majonézzel. Tettem bele gomolyát, paradicsomot, füstölt sajtot és rukkolát. És hamm... :)

Hozzávalók:
toszkán bagett
margarin
majonéz (vagy akár mustár)
gomolya
paradicsom
füstölt sajt
jó sok rukkola 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése