2013. március 14., csütörtök

Cukkini-répa saláta

"Nemszeretem" idő van kint. Esik, fúj, hideg van... Szembe széllel tekertem, és már kínomban nevettem magamon. Kis nyugtató gumicukor után tovább csillapítom magam egy kis blogírással. Pótolom az elmaradásokat... Vagyis most jöjjön egy saláta. :)

Elkészítése

A cukkinit, répát tetszés szerint feldaraboljuk (kockák, karikák...). Olívaolajon elkezdjük párolni/pirítani. Amikor már kezd egy kicsit színesedni, fűszerezzük. 
Ha jól megpirult/megpuhult, felkockázott krémfehérsajtot adunk hozzá és átforgatjuk. Pár percet még pirítjuk, és már kész is.
Én magában ettem, de köretként is jó.

Hozzávalók:
1 répa
1 cukkini
4 ek. olívaolaj
2-3 kk. Világjáró Bombay Masala fűszer

Ezt a fűszert már ennél a levesnél is használtam.


Nem a legvonzóbb kép, mivel telefonnal készült... De higgyétek el, hogy finom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése