2013. február 16., szombat

Zöldséges melegszendvics

Figyelem! Ha bárki elkészíti ezt a melegszendvicskrémet, legyen a közelében papírzsebkendő. Akár a készítés, de főleg evés közben. :) Beindít mindenféle váladékot. Főleg, ha chilis kézzel hozzáértek a szemetekhez. :) Azt hittem, hogy elmegy a látásom... Úgy csípte a szemem, úgy könnyezett... Egy kis hideg vizes öblítés segített rajta. Ugyanis a chilivel való ízesítés után valahogy hozzáértem a szememhez... Folyt ám a könnyem, lett ám piros szemem. :)
Aztán ugye az evésnél is éreztem, hogy csíp... De attól még mennyei volt. :)

Elkészítése

A répát, hagymát, paprikát késes aprítóval felaprítjuk. Sajtkrémmel, margarinnal elkeverjük. Mustárral, delikáttal, fűszerpaprikával és darált chilivel ízesítjük.
A kenyérszeleteket megkenjük vele, és 160 fokos sütőben 10-15 perc alatt megsütjük.
Zsebkendő társaságában (is) jól lakunk vele. :)

Hozzávalók (kb. 4-6 szelethez):
8 dkg sajtkrém
1 ek. margarin
1/4 tk. fűszerpaprika
1-2 csipet chili
1 tk. mustár
1/2-1 tk. delikát
1 répa
1/2 fej hagyma (közepesnek fele)
1 darabka kápia paprika


1 megjegyzés:

  1. jól hangzik ez a pástétom, de főleg a képre indultam rá :D
    a chili sztorid annyira ismerős, hogy hű meg ha, én bevallom, már nem is dolgozom frissel, mert KÉPTELEN vagyok észben tartani, hogy utána ne nyúljak sehol magamhoz :)

    VálaszTörlés