2013. január 31., csütörtök

Torkoskodtam a Don Pedroban Szarvason

Próbáltam lebeszélni magam. Nem sikerült. De nem is bántam meg. :)
Valamelyik nap a munkahelyen épp komótosan reggeliztem... Egyedül voltam a konyhában, eszegettem, nézegettem. Megláttam a fali újságon, hogy Torkos Csütörtök. Hopp! - mondom. Ez jól hangzik. Elolvastam, hogy hol lesz ilyen. 
Többek között a Don Pedro is fel volt sorolva. Már régóta szemezek ezzel a büfével, pontosabban a táblával. Akárhányszor tekerek a boltba, vagy megyek a vonathoz, látom a Don Pedro-s táblát. 
Úgyhogy most éltem az 50%-os kedvezménnyel, és kipróbáltam, milyen is egy Don Pedro-s hambi és saláta. :) 
Bár, amikor megérkeztem az étteremhez... Látva az embertömeget, én meg egyedül érkeztem... Hát majdnem inamba szállt a bátorságom. De aztán csak bementem. :)
A pultról elvettem egy étlapot, és helyet foglaltam. Bár már a honlapon szemeztem egy-két étellel, így nem is válogattam sokáig.
Egy gyros burgert és egy görög salátát kértem. Hozzá kell tennem, hogy már régóta gyrosra éhezek. De hamburgert is szerettem volna enni. Jól jött a kombináció. :)
Bár sokan voltak, nagy volt a sürgés-forgás, több felszolgáló is dolgozott egyszerre, de egész hamar megkaptam a kért ételeket, amit kólával öblítettem le. Ennyit a gyors étkezdék mellőzéséről, és az egészséges táplálkozásról. :( :) De ez most kihagyhatatlan lehetőség volt. :)
Először a hamburgert kóstoltam meg. Hmm... Pont jó volt az íze, állaga. Számomra tökéletes volt. Aztán megkóstoltam a salátát. Úgy gondoltam, hogy a saláta marad a végére, mert úgy szoktam. De a következő 1-2 falat hambi után tudtam, hogy én most bizony a salátát gyűröm le előbb, és utoljára marad a gyros-os zsemle. :)
Nem volt rossz a görög saláta sem, de nekem kicsit hideg volt minden zöldség. Az olívabogyót kipiszkáltam, a fetát utoljára (hamburger előtt) majszoltam el, mert azt imádom. :)
A hamburger nagyon jó döntés volt. :) Kóstoljátok meg Ti is egyszer!
A szemem még kívánt volna egy kis tésztát, egy kis pizzát, egy kis sütit. De hát annyira torkos azért nem vagyok, mert nem lett volna jó a porcelán mellett éjszakázni.
Miután megvacsiztam, fizettem. És az egyik felszolgáló megkérdezte, miért fényképeztem. Próbáltam nem feltűnően fotózni, és csak a kajáról mertem így is képet készíteni, meg eljövetelkor a bejáratról. Meg is lepődtem kicsit a kérdésen, de mondtam, hogy a blogomba szoktam feltenni. :)
Tehát akkor jöjjenek a képek:
 




Nem tudom, miért ilyen sorrendben rakta be a képeket...

Köszönöm torkos csütörtök, vagyis Don Pedro e remek vacsorát! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése