2013. január 6., vasárnap

"Indiai" csirkés tésztasaláta (2.)

Egy csirkemellből készítettem levest, aminek a receptjét itt találjátok, és egy tésztasalátát. Mindkettőt "indiai" fűszerrel ízesítettem. De rá kell jönni, hogy jobban szeretem a hagyományos, vagyis a magyar konyha fűszereit. Nem tettem ebből a fűszerből sokat, de nekem egy kissé erős. 2015-ig jó a szavatossága, apránként majd elhasználom. :) De aki nem szereti a túlfűszerezett ételeket, az tényleg csak minimálisat tegyen az ételhez ebből a fűszerből.
Hasonló tésztasalátát itt találtok a blogon.
Ezzel az étellel avattam fel a grillserpenyőt. :)
Jöjjön most a 2. változat.

Elkészítése

A csirkemellet felkockázom, fűszerezem és kevés olajjal összekeverem. Pácolódni hagyom... most kb. fél napig.
Felaprózott vöröshagymával serpenyőben megpirítom a csirkét. Kevés vizet is öntök alá közben, de hagyom elfőni.
A tésztát sós vízben kifőzöm.
Kenyeret pirítok, és felkockázom azt.
A tésztát, a husit és a pirított kenyérkockákat összekeverem tejföllel, mustárral, majonézzel. A tetejére sajtot reszelek.
Hidegen vagy melegen is fogyasztható.
 
Hozzávalók (2 adaghoz):
20 dkg tészta
15-20 dkg csirkemell
2 kk. "indiai" fűszer (Kotányi, Bombay masala)
2-3 ek. olaj
1/4 vöröshagyma
1-2 dl víz
2 szelet pirítós
3-4 ek. tejföl
2 tk. mustár
3-4 tk. majonéz
reszelt sajt a tetejére



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése