2012. október 23., kedd

Szarvasi kirándulás (2.)

Őszi kirándulásra hoztuk Mamát és Papát Szarvasra. Így nekem is kényelmesebb volt a visszajövetel, nem kellett sem vonaton, sem buszon cipelni a cuccaimat.
Kicsit haza jövök ide, kicsit kirándulni, szóval nekem ez olyan köztes állapot. :) De ma délutánig kirándulós dolgokat csináltunk, most meg már (lélekben) készülök a 4 napos pihenő után a dolgozós napokra. :)
Megnéztük a belvárost, a Holt-Köröst, a vízi színházat, végigmentünk a gyaloghídon, sétáltunk az Arborétumban és ismét részt vettünk egy hajós túrán is. A hajón feltett találós kérdések közül ismét sikerült kettőt helyesen megválaszolni, és két könyvjelzőt bezsebelni. :) Kaptunk nagy Magyarországos képeslapot, és egy kis teknősfigurát. Élőben is láttunk teknőcöt, mivel a parton napozott egy kövön. Most az egész hajóúton végigmentünk, nem úgy mint augusztusban. Így sikerült látni a történelmi Magyarország középpontját jelző emléket is. Tele volt a hajó, még 2 kis hajó is mellé volt csatolva. Sokan kihasználták a jó időt, és kirándultak.
A teljes arborétumra most nem jutott idő, de így is jót sétáltunk és szép növényeket láttunk.
Ebédelni a Halászcsárdába mentünk, ahonnan elégedetten és tele pocakkal távoztunk. Nekem még a holnapi ebédemet is kijárja, akkora adag ételt kaptam. :)
Bár reggel/délelőtt ködben utaztunk, de végül szép napos időnk lett, szépeket láttunk, finomakat ettünk. Szóval egy jót kirándultunk így ősszel. :)
Az augusztus 20-ai szarvasi kirándulásunkról itt olvashattok.
Most pedig következzen néhány kép a mai napról. :)

Szűzérmék pirított gombával, héjában sült burgonya fokhagymamártással

Csirkemell aszalt szilvával, füstölt mozzarellával töltve és petrezselymes burgonya

Pulykamell füstölt mozzarellával, brokkolival töltve és petrezselymes burgonya

Sanyi bácsi kedvence burgonyakrokettel

Az utolsó volt az enyém. Natúr sertésszeleten volt egy sajtos öntet, amiben kolbász és savanyú uborka volt. Kicsit olyan tejfölös/lecsós volt az öntet. A pincér gyorsan elhadarta, hogy mi is ez. Úgyhogy pontosan nem tudom, de isteni finom volt. :) Egyszer majd otthon is kipróbálom.