2012. október 3., szerda

Mézes-szezámos csirke "kínai salátával"

Melyik volt előbb: a tyúk vagy a tojás? Melyik volt előbb: a saláta vagy a hús? :) 
Általában a főételhez szoktam kitalálni a salátát. De most úgy adódott, hogy elkészítettem a salátát, és a husit pedig otthon felejtettem... Mármint otthon, Debrecenben. Így kitaláltam, hogy mézes-szezámos csirkét sütök. Örültem is az alkotásnak. :)

Mézes-szezámos csirke

A csirkemellet kis kockákra vágom, és serpenyőben kevés margarinon fehéredésig pirítom. Öntök alá kevés vizet, majd ízesítem sóval és wok fűszerrel, valamint mézzel elkeverem. Miután elfőtt a víz, öntök még alá egy keveset, és aztán hagyom elfőni, pirosra sütöm a csirkefalatkákat. Végül szezámmagot szórok a tetejére.

Hozzávalók:
10-15 dkg csirkemell
2-3 dkg margarin
1-1,5 dl víz
só, wok fűszer
1 ek. méz
szezámmag

Kínai saláta

A zöldségeket felkockázom, és olívaolajon elkezdem pirítani. Amikor kezd puhulni, wok fűszerrel ízesítem, és kevés vizet öntök alá. Miután minden megpuhult, és "piroskás", elzárom alatta a tüzet.

Hozzávalók:
2 kisebb répa
1 kis cukkini
1 kis padlizsán
2 kápia paprika
2-3 ek. olívaolaj
1-2 dl víz

(A saláta 3-4 adag.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése