2012. szeptember 25., kedd

Szezámmagos-zöldséges hal

Megtörtént az első "komolyabb" főzés az "új" konyhában. :) Jelentem, a saját jobb. Valahogy minden kézre esik, szól az FM95 közben... De azért magát a főzést (alkotást) élveztem. :)
Nem akartam külön köretet készíteni a halhoz, ezért zöldségekkel készítettem.

Elkészítése

A halat felkockázom, és margarinon előpárolom. (Kb. 5 perc.) Majd hozzáadom a feldarabolt hagymát (nem túl apróra vágtam most), a kis cikkekre vágott kápia paprikát, a 3-4 cm-es zöldbab csíkokat. Sóval, borssal, mustárral ízesítem. Puhára párolom az egészet. (Közben lehet egy kevés vizet önteni alá.)
Miután elkészült, szezámmagot szórok a tetejére.

Hozzávalók:
2 szelet halfilé
salátahagyma kb. 1/5 része
1 kápia paprika
10 dkg zöldbab (házi berakás)
só, bors
2 tk. mustár
szezámmag
(fél-1 dl víz)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése