2012. szeptember 12., szerda

Gyöngyhalász Étterem, Mezőtúr

Átutazóban voltunk csak Mezőtúron. De a Gyöngyhalász Étterembe betértünk. Azt is mondhatom, hogy nagy múltja van az étteremnek, és úgymond közös múltunk is van. :) Anya elmondása alapján kb. 17-18 éve ettünk már ott. Nekem csak halványan él az emlékeimben... De ez azt jelenti, hogy azóta is működik az étterem. És azt is mondhatom, hogy jól, mert igazán finom leveseket ettünk. Egy zokszó nem hagyta el a szánkat. Szinte az utolsó cseppig bepusziltuk a babgulyást és francia hagymalevest. :) Biztos, más ételeik is finomak.
Anya azt mondta, hogy az elmúlt x időszakban még ilyen babgulyást nem evett. De a látvány is ezt igazolta. Tartalmas leves volt, gazdagon megpakolva minden földi jóval, gulyásba valóval. Hús is volt benne bőven. A leves színe is gyönyörű volt, és az illata is csiklandozta a nózimat. De tökéletes volt nekem a francia hagymaleves is. :) Friss, puha kenyeret is adtak a gulyáshoz, és kérésre még csípős paprikát is hoztak volna. De anélkül is csípős volt.
Először kicsit tartottam attól, hogy a krémlevessel nem lakok jól, de mégis sikerült. Ugyanis a francia hagymaleveshez külön hoztak pirított kenyérkockákat és reszelt sajtot. Ki-ki kedve és ízlése szerint belepakolhatja a levesbe. Én először csak a levest kóstoltam, aztán tettem bele a kenyeret és sajtot. Először jobban kijött az íze, de a levesbetéttel is nagyon finom. :) Nem túl hagymás, randizni is lehet ilyen leves mellett, vagy után. :) Még a gyomornak sem árt meg, mert tényleg nem volt erős. Bár az elkészítési módot, "hagymázási" módot tekintve biztos, ahány ház (étterem), annyi szokás. De nekem ez a változat nagyon bejött. 
Mindkét leves bőséges adag volt, nem is kellett mellé más, csak egy kis üdítő.
A pincér kedves, és mosolygós volt. Gyors volt a kiszolgálás.
Ha Mezőtúron jártok, és megéheztek, akkor térjetek be a Gyöngyhalász Étterembe. :) 
Az étterem honlapja úgy néz ki, nem működik. De ide kattintva találtok egy kis információt, és képeket.
A facebook-on is fent van az étterem, még pedig itt.
Alább az én képeimet láthatjátok. Csak telefonos képek, mert nem készültem fényképezővel.

Étlap borítója

Fedett kerthelyiség és az üdítők

Szép, egyszerű szalvéta

Babgulyás

Külön tányér a gulyásnak

Kenyeres kosár

Sajt és pirított kenyérkockák a francia hagymaleveshez

Francia hagymaleves

Tartalmas hagymaleves :)
És egy szőlőcukor evő kutya, vagyis Zsuki:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése