2012. szeptember 3., hétfő

"Barder" krémleves

Vagyis barack-szeder krémleves. :) Most nemcsak őszibarackból készítettem levest, hanem egy kis szedret is adtam hozzá. A lekvár-, és gyümölcslé gyártások közepette félretettünk pár gyümölcsöt, hogy abból legyen egy kis könnyű leves... Bár én szívesen ennék kolbászos bablevest, de azzal egyedül vagyok. :) Úgyhogy várom, hogy kissé hűvösebbre forduljon az idő, aztán jöhet az a meleg, laktató leves is. :)

Elkészítése

A gyümölcsöket megmosom. A barackot meghámozom, és kis kockákra feldarabolom. Felteszem főni, és amikor felforrt a víz, cukorral ízesítem.
Miután megpuhultak a gyümölcsök, tejszínben elkevert vaníliás pudingport adok hozzá, és azzal együtt forralom még 4-5 percig. Végül összeturmixolom. Hűtve fogyasztjuk.

Hozzávalók:
1 nagyobb marék fekete szeder
2 őszibarack
2-3 ek. cukor
1 dl tejszín
fél csomag vaníliás pudingpor

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése