2012. augusztus 17., péntek

Sajtos tortilla chips

Nagyon megtetszett a házi tortillakészítés. Ezért ma sütöttem egy újabb adagot. :) Most is sütőben sült, de valamikor kipróbálom, milyen olajban megsütni. De az az igazság, hogy nem túlzottan szeretek olajban sütni... Néha csapódik össze-vissza, rosszabb esetben rám. :S Szóval nem a legjobb móka. :) Viszont még kísérletezés tárgyát képezi, hogy melyik is lesz a legjobb tortilla chips. :)

Elkészítése

A hozzávalókat összegyúrtam, és a tésztát amennyire csak tudtam, vékonyra kinyújtottam. Derelyevágóval háromszögeket vágtam és sütőpapírral bélelt tepsiben 200 °C-os előmelegített sütőben (légkeveréses) kb. 8-10 perc alatt megsütöttem.

Hozzávalók:
15 dkg búzafinomliszt
12 dkg rétesliszt
3 ek. olaj
2 kk. só
1/2 kk. bors
1-1,5 dl langyos víz
5 dkg reszelt trappista sajt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése