2012. augusztus 19., vasárnap

Farmer Expo 2012

Idén XXI. alkalommal került megrendezésre Debrecenben a Nemzetközi Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Szakkiállítás. Mindig az Agrár Egyetem területén van a kiállítás. Nem először jártam ott, de legutóbb 3 éve voltam. Így most jó volt körülnézni. :) Bár ajándék (vagyis ingyenes) tollat, noteszt, kulcstartót, stb. nem sikerült beszerezni, de látnivaló és még kóstolni való is volt. :)
Láttunk kacsát, libát, tyúkot, pulykát, lovat, malacot, kecskét. :) A teheneket most kihagytuk. A nyuszik érdekeltek volna jobban, de nem láttam, hogy voltak-e kiállítva. Persze a gépeket is megnéztük. Óriás kerekű traktorok is voltak.
Fedett sátorban voltak az étel - és italfélék. Mint például kolbász, szalonna, gyümölcslevek, sajtok, joghurtok, mézek...
Kóstoltam mangalica kolbászt és isteni finom rúzs(os)sajtot... A (sajt)mennyországban éreztem magam, annyira finom volt. *-* Zöldhagymás gomolyasajtot vettünk, ami kecskesajtból készült. Ezt is unásig tudnám enni. :)
Ettünk gyrost és brassóit. Nagy adag volt, és finom. :)
De beszéljenek helyettem a képek.





















Gyros

Brassói

1 megjegyzés:

  1. Hatalmas a gírosz és jól néz ki, csurog rá a nyálam! :-) A sajtokat, amiket írsz, egyiket sem ismerem.

    VálaszTörlés