2012. július 24., kedd

Barackkrémleves

Kaptam néhány barackot. Szerencsére nem a fejemre... :) Így készítettem egy kis levest belőle. Úgy vagyok a barackkal, hogy jól esik levenni a fáról és rögtön megenni. :) De amikor már a konyhában van, vagy a hűtőben vár arra, hogy megegyem, valahogy nem megy... Viszont levesként nagyon finom, és jól esett. :)

Elkészítése

A meghámozott, megmosott barackokat feldarabolom és felteszem főni annyi vízben, amennyi ellepi. Cukorral ízesítem. Kb. 20-25 percig főzöm, majd hozzáadom a tejszínben elkevert vaníliás pudingport és pár perc alatt összeforralom. Végül összeturmixolom.
Most langyos volt, amikor ettem, de holnapra lehűtöm. Szerintem a gyümölcsleveseket hűtve jó fogyasztani. :)

Hozzávalók:
1 nektarin
4 őszibarack
7 dl víz
2-3 ek. cukor
fél csomag vaníliás pudingpor
1 dl tejszín

Barackkrémleves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése