2012. június 20., szerda

Pudingos-gyümölcsös desszert

Ezzel a recepttel szeretnék jelentkezni Verus játékára. Évával szinte egy rugóra járt az agyunk, hasonló gyümölcsös desszertet készítettünk. Gondolkodtam, hogy esetleg készítsek-e mást, de aztán úgy döntöttem, hogy én is felteszem és ezzel indulok a játékban. :)

Elkészítése

A megtisztított ribizlit és szamócát/epret kevés vízben cukor hozzáadásával felfőzöm. (Ez csak néhány perc.)
A pudingport elkeverem cukorral, majd egy pici tejjel csomómentesre keverem. Melegedő tejhez öntve, kavargatva elkészítem a pudingot.
A piskótát kb. 2x2 cm-es kockákra vágom. A piskóta receptjét a citromtortánál, itt találjátok.
Egy kehelybe rétegezve beleteszem: piskóta, puding, gyümölcs (leszűrve), majd ismét piskóta, puding, gyümölcs (leszűrve).
Nekem 4 kehely lett, egyenletesen elosztva az összetevőket.
(A gyümölcs leszűrt leve is nagyon finom lett. :))

Hozzávalók:
30 dkg ribizli
30 dkg eper
1 dl víz
3-3 ek. cukor (gyümölcshöz, pudingporhoz)
0,5 l + kb. fél dl tej
1 csomag vaníliás pudingpor
20-25 dkg piskóta





5 megjegyzés:

  1. Huhh, ez nagyon jól néz ki! Ebben a hőségben meg különösen jól jön..........Köszönöm :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon guszta és finom lehet! Butaság lett volna nem feltenni. Két egyforma úgy sincs!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta lett! Én még törpölök,hogy mit is vigyek Verushoz!:)

    VálaszTörlés