2012. június 19., kedd

Patkós Csárda - szülinapozás

Hétvégén ünnepeltük papám szülinapját. Megbeszéltük előre, hogy most nem otthon tartjuk, hanem étterembe megyünk el. A választás végül a Patkós Csárdára esett, mert ott már jót ettünk régebben. 
A csárda Tiszafüred után, a 33-as főúton található. A pusztai csárdák kialakulása a XVIII. században történt. Írásos emlékek szerint a Patkós Csárda neve is létezett már a fenti időszakban.
Ma Patkós Csárda és Motel néven működik 1991 óta; nemcsak éttermi vendéglátással, hanem szálláshely szolgáltatással is foglalkoznak.
Az étterem honlapja itt található, ahol megtekinthető az étlap, itallap, szálláslehetőség is. Az ételek árai nincsenek fent, de egy leves és egy főétel kb. 2000-2200 Ft-ból kijön.
Mi kívül fogyasztottuk el az ebédet, bent nem jártam. Készítettem az étteremről és ebédünkről képeket. Utóbbiakat most gyorsan kellett, mert mindenki éhes volt és nem mindenki örül, ha fényképezgetem a kaját. :) De azért mindent megörökítettem.
Finomat ettünk, bőséges volt minden, még haza is vittük a maradékot. Viszont a leveses csésze kissé csorba volt, és nem volt alaposan elmosva. A nokedli/galuska pedig nem volt friss. Ettől eltekintve bárki nyugodtan betérhet, mert minden nagyon finom volt és ízlett. :)



Csontleves májgaluskával

2 személyes Csárda vagy Patkós tál (sajnos, nem jegyeztem meg, melyik)

"Délibáb" (Libamájjal, sajttal, zöldborsóval töltött pulykamell sajtos-sonkás lepénnyel és apró káposzta raguval)

Göngyölt borda sajttal, sonkával, gombával töltve

Bakonyi sertésborda galuskával


Köszönjük az ebédet! :)

2 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot az ünnepeltnek:) Isteni ételeket ettetk, nekem főleg a Délibáb tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Papám nevében is. Sajnos, a Délibábról nem sikerült a 2. képem, pedig a husi szétnyitva nagyon guszta volt.

      Törlés