2012. június 11., hétfő

Díj

Böbe a következő díjjal lepett meg, amit ez úton is köszönök: 

Böbe blogját itt találjátok.
Remélem, senki nem haragszik meg, ha én nem továbbítom ezt a díjat. Vagyis inkább azt mondom, hogy mindenkinek küldöm, akinek a blogját olvasom, mert megérdemlitek. :)
Tudom, hogy sokaknál körbe járhatott már ez a díj, vagy hasonló, és talán nem csak én vagyok az egyedüli, aki inkább ír egy kedves megjegyzést, illetve szívesen is fogad, mert az valahogy másabb. :) De azért nagyon köszönöm és megpróbálok 7 dolgot elárulni magamról. :)

1. Rendes naplót is vezetek, amit kézzel írok.
2. Szeretnék egyszer részt venni egy főzőtanfolyamon.
3. Van egy édes pincsi kutyám, de szeretnék még egy tacskót is.
4. Kedvenc könyvem az Ízek, imák, szerelmek.
5. Idén májusban elvégeztem az agykontroll tanfolyamot és nagyon tetszik a módszer.
6. Úgy szeretem, ha Évinek hívnak. 
7. Szeretnék Olaszországban gasztronómiai utazást tenni.

Remélem, nem túl sablonos. Most ezek jutottak eszembe. :)

2 megjegyzés: