2012. március 29., csütörtök

Pácolt csirkemell mozzarellával

Gyakran felmerül a kérdés, hogy akkor mi legyen az ebéd/vacsora? Most kivételesen nem gondolkodtam sokat és receptek után se kutattam. :) Tudtam, hogy van itthon mozzarella, és ha nem salátához, akkor húshoz fel kell használni. :) Szóval nagyjából már meg is volt az ötlet. Végül a következő lett a vacsoránk.

Elkészítése

Elkészítjük a páclevet, azaz a fűszereket, és egyéb hozzávalókat elkeverjük az olajjal. A páclében megforgatjuk a felszeletelt csirkemellet és a pácolt csirkemell 1-2/3-4 részét a tepsi/edény aljára helyezzük (külön olajozás nem szükséges), majd erre tesszük a feldarabolt/-kockázott mozzarella falatkákat és rátesszük a maradék csirkemell szeleteket. A maradék páclével meglocsoljuk.
Alufóliával lefedve 175 °C-on (légkeveréses) 35 percig sütjük, majd alufólia nélkül további 15 percig.

Hozzávalók:
1 csirkemell filé
1 nagy golyó mozzarella

Páclé hozzávalói:
5 ek. olaj
2 ek. méz
2 ek. mustár
2 kk. só
2-3 kk. csirke fűszer
2 kk. Erős Pista/ csípős paprikakrém
fél kk. bors
fél cm zúzott (vagy reszelt) gyömbér (lehet őrölt is, kb. 1/2 kk.)

A mozzarella, ami aztán köddé vált :)



 Sült krumplival és savanyúsággal ettük. :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon kedvelem a mozzarellát, és a csirkemell a családi kedvenc. Tetszik a recepted, nagyon jól néz ki:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) Csak valahogy a mozzarella eltűnt. :S Amikor tekercselve készítettem, akkor látható volt. De Anyukámnak ízlett, szóval ennek örülök. :$ :)

      Törlés
  2. Elküldtem az emailt! És bocsi, hogy ennyit késett. :(

    VálaszTörlés