2012. február 28., kedd

Sonkás szendvicskrém (recept) "by Andris"

Mint ahogyan a cím is mutatja ez a finom szendvicskrém recept nem az én találmányom. :) Amikor megkóstoltam rögtön tudtam, hogy én is el fogom készíteni, mert annyira ízlett. :) Úgyhogy ma este el is készítettem.

Elkészítése

A sonkát és a vörös hagymát nagyon apróra feldaraboljuk (ici-picire) és összekeverjük a krémsajttal és a margarinnal. Ízlés szerint sóval, borssal és csipetnyi delikáttal fűszerezzük. (Más fűszereket is kipróbálhatunk, de elsőre én maradtam a hagyományosnál. Vörös hagyma helyett akár póréhagymát is használhatunk.) Pirítóssal vagy friss kenyérrel/kiflivel kínáljuk.

Hozzávalók:
1 kis fej vörös hagymának a fele
10 dkg natúr krémsajt
3-4 ek. margarin
5 dkg szeletelt pulykamellsonka (felvágott, kb. 4 szelet)
só, bors, delikát
Nem a legjobb kép, de azért látszik, hogy miről is van szó :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése