2012. február 16., csütörtök

Póréhagyma öntetes tészta

Valamelyik nap a "kincses ládámban" keresgéltem, pakolgattam. Egy étlap féleségre bukkantam, - nem tudom, miért volt elrakva - egy-két pillantást vetettem csak rá, de megakadt a szemem a póréhagyma önteten. Gondoltam, én is megpróbálok készíteni.

Elkészítése

Az apróra vágott póréhagymát és fokhagymát kevés olajon elkezdem fonnyasztani. Majd felöntöm egy kis vízzel és tovább fonnyasztom/párolom. Sóval, borssal ízesítem. Miután a víz nagy része elfőtt, tejfölben és tejszínben elkevert liszttel behabarom. Reszelt sajtot felolvasztok benne. Néhány percig még forralom. Botmixerrel pürésíthetjük, ha krémesebb állagot szeretnénk.
Penne tésztát főztem hozzá, és sajtot reszeltem a tetejére.

Hozzávalók:
1 póréhagyma
1 gerezd fokhagyma
1,5 dl víz
só, bors
4 ek. tejföl
1,5 dl tejszín
3 tk. liszt 
5-10 dkg reszelt trappsita sajt
25 dkg tészta

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése