2012. február 28., kedd

Hajdúszoboszló, fürdőzés, finomságok

Hétvégén Hajdúszoboszlón voltunk. Igaz, nincs messze tőlünk, de azért mégis kirándulásnak számított. :) Nem itthon aludtunk és más főzött helyettünk. :) A kis távolság ellenére sem érzékeltem, hogy milyen közel vagyunk Debrecenhez. Hiszen ez a hétvége a pihenésről és hát... az evésről szólt. :) Nem tudom, ki hogy van vele, de én kiránduláson sokkal többet eszek, mint máskor. Pedig éhesebb nem vagyok, csak hát amikor ott van előttem minden finomság... Akkor már egy kicsit ebből, egy kicsit abból is eszek. :) Azért jó itthon is, már sül is a betyár krumpli a sütőben. :) Bármennyire is finomakat ettünk, és nem nekünk kellett főzni, mosogatni, azért néhány nap után már az is unalmas lenne. Meg hát csak az itthoni ízekhez vagyunk szokva. :) 
De jó volt fürdőzni, szaunázni és kipróbálni a jádeköves masszázságyat. Ilyenek nincsenek itthon. :) 
Most nem terveztem nagy írásos beszámolót, beszéljenek inkább a képek helyettem. :)

Sertés raguleves

Párolt zöldségek, sajttal-sonkával töltött pulykamell tartármártással leöntve, tejszínes-gombás sertésborda és egy kis sajt, kolbászos karaj a hidegtálról meg egy kis lila hagyma :)

Mirinda és kekszes szelet

Máglyarakás vanília sodóval


Reggeli, a fűszeres sajt volt a legfinomabb

Áfonya lekvár, nagyon finom friss kiflivel

Clock café: Csípős gyros tál


Édes macsek

Jókai bableves

Erőleves fridatto módra

Tejszínes pulykamell tésztával, savanyú ubival és gyöngyhagymával

Sárgaborsó főzelék (kicsit mellé is ment)

1 megjegyzés: