2012. február 20., hétfő

Baconbe tekert sajttal töltött csirkemell

Ezen az "elven" már készítettem ételt. Pl.: itt és itt. Most azonban nem került bele semmilyen különlegesebb sajt és a fűszerezés is egyszerűbb volt. Mamám Julianna és tegnap tartotta a névnapi ebédet. Mi is hozzájárultunk az ebédhez ezzel a csirkés kajával. :)

Elkészítése

A csirkemellet vékonyan felszeleteljük. Sóval, borssal és csirkefűszerrel befűszerezzük mindkét oldalát. (Én most majorannás csirkefűszert használtam.) Majd egy kis sajtdarabot teszünk a végére és feltekerjük. Köré pedig bacon szalonnát csavarunk. (Én félbevágtam a szalonna szeleteket, mert így is elég volt.) Olajozott sütőedénybe tesszük a felcsavart csirkéket és készre sütjük.

Hozzávalók:
2 csirkemellfilé
só, bors, csirkefűszer
10-15 dkg sajt felkockázva, kisebb darabokra vágva
20 dkg bacon
olaj

A képen látható a kolbászos karaj is, annak is hozom a receptjét.    
Csak a csirke, frissen sülve


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése